0 0 0 0

سوالات متداول


  1. آیا می‌توان بدون ارائه مقاله در کنگره شرکت کرد؟

بله. ارائه مقاله برای شرکت در کنگره الزامی نیست.

  1. آیا امکانات اقامتی برای دانشجویان سایر استان‌ها وجود دارد؟

بله. برای این منظور از پنل کاربری خود وارد بخش ثبت نام خوابگاه شوید یا با دبیرخانه همایش تماس بگیرید.

  1. چه مقالاتی می‌توانند در بخش داوری شرکت کنند؟

در این کنگره تنها مقالات علمی پژوهشی و مقالات مروری در صورتی که نام اول حداقل سه مقاله چاپ شده مرتبط با آن موضوع داشته باشد، قابل داوری میباشند.

  1. گواهی پذیرش مقاله به چه کسی تعلق می‌گیرد؟

گواهینامه ارائه مقاله فقط به نام شخص ثبت نام کننده صادر می شود و نام سایر نویسندگان صرفا در متن این گواهی می آید.

  1. چاپ پوستر بر عهده شرکت کنندگان است یا کنگره ؟

چاپ پوستر تماما برعهده شرکت کنندگان میباشد.

  1. هر فرد چه تعداد مقاله را میتواند در سایت بارگذاری کند؟

هر فرد ثبت نام کننده می تواند دو مقاله بدون پرداخت هزینه اضافی ارسال نماید. برای ارسال بیش از دو مقاله می‌بایست 20% حق ثبت نام علاوه بر مبلغ ثبت نام اولیه پرداخت شود و سقف ارسال مقاله 3 عدد می‌باشد.

  1. آیا در صورت عدم پذیرش مقاله مبلغ ثبت نام عودت داده خواهد شد؟

در صورت پذیرفته نشدن هیچ کدام از مقالات، شرکت کنندگان میتوانند اعلام انصراف از شرکت در همایش کنند و هزینه ثبت نام پس از برگزاری همایش استرداد خواهد شد.

  1. در صورت انصراف از شرکت در بخش ها مختلف کنگره آیا مبلغ ثبت نام عودت داده می‌شود؟

همچنین در صورت انصراف از همایش، بازدیدها، کارگاه ها یا هر ثبت نام دیگر تا یک ماه پیش از تاریخ برگزاری مبلغ ثبت نام با کسر 20% پس از برگزاری همایش استرداد خواهد شد.

  1. نتایج داوری چگونه اطلاع داده می‌شوند؟

اطلاع رسانی از طریق ایمیل و پیامک صورت می‌گیرد. به‌علاوه شما می‌توانید با مراجعه به پنل کاربری خود از وضعیت مقاله فرستاده شده مطلع شوید.

  1. اگر در فرآیند پرداخت مشکلی به وجود آمد چه کنم؟

با ایمیل info@sbcongress.ir یا شماره تلفن 66412556-021 ارتباط برقرار کنید.

  1. آیا می‌توان پس از ثبت مقاله برای ثبت نام بازدید یا کارگاه اقدام کرد؟

بله. تا ساعت 24 بیست و پنجم بهمن ماه 1397 درصورت عدم تکمیل ظرفیت امکان ثبت نام برای متقاضیان وجود دارد.